سال نود و شش در آشپزخانه ی من چه گذشت

خرید بک لینک



بسم الله

سال نود شش الحمدلله سال پر برکتی بود از نظر آشپزی واسه من( البته نیمه ی دومش نیمه ی اولش این جور نبود اصلا!)

غذاهایی که سمت ش نمی رفتم حتی در حد سرچ را درست کردم

مثلا قیمه نذری واسه روضه و...

شاید بشه گفت طرز فکر م درباره خانه و خانه داری یکمی تغییر کرد ، همون طور که در مورد کل دنیا و زندگی تغییر کرد

مثلا قبلا خیال می کردم خانم هایی که خودشون مربا و شور و ترشی درست می کنند یه جورایی خودشون را برده ی آشپزخونه کردن و عمرشون را به جای گذاشتن واسه ی کار های بهتر دارن واسه چیزی مثل شکم هدر میدن

البته الان هم نظرم همین هست که نباید دغدغه مند شکم و تمایلاتش بود اما فکر می کنم اگه دسترسی به منبع غذایی سالمی واسه بعضی مواد غذایی نبود اشکالی نداره که آدم اون ها را خودش درست کنه چه بسا که این مدلی سالم و مطئن تر هم هست و بر خلاف تصور خیلی هم آسونِ


ان شاء الله سال های پیش رو برای همه سال های پر از نور و خیر و برکت و سلامتی باشه

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته!!!

پاستا...

ما را در سایت پاستا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 151 تاريخ: پنجشنبه 27 ارديبهشت 1397 ساعت: 21:38

صفحه بندی