از شب قبل مرغ را یخ زدایی کردم ...یه ترکیب از پیاز خلالی خرد شده+ماست+زعفران+نمک+روغن زیتون درست کردم و مرغ را داخلش ریختم به این نیت که فرداش مطلب جوجه نیلوبلاگ اش کنم
روز بعد به خاطر کارهای دیگه حوصله اینکه کلی وقت واستم جوجه کباب درست کنم نداشتم =داخل تابه یکمی روغن زیتون ریختم و ترکیب را داخلش اضافه کردم به علاوه یکمی زعفران مایع
حدود دو سه قاشق خامه هم داشتیم بهش اضافه کردم
آخر دست که آبش تمام شد این قدر تفتش دادم تا حالت طلایی و سرخ شده پیدا کرد!
و این گونه یه غذای جدید ابداع شد :)
بدون خامه هم خوشمزه میشه به گمانم :)
ما را در سایت پاستا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 137