چند تجربه
:
*آشپزی یاد بگیرید زیرا که برای همه ی آدم ها موقعیتی پیش خواهد آمد که آشپز همیشگی شون! را کنارشون نداشته باشن یا اون شخص توان آشپزی نداشته باشه
*فست فود خر است و اولویت آآآآآخر
*رستوران هرچقدر هم غذاهاش و مواد اولیه اش عااالی باشه بازم گاو است!
*در هفته یک بار فقط گوشت قرمز خورده بشه گوشت سفید و حبوبات جایگزین مناسبی است
پروتئین و ویتامین B12 ,B6را از منابع غیر گوشت قرمز هم میشه دریافت کرد
*مصرف سبزیجات را افزایش دهید (هویج /کدو /بادمجان /نعنا /فلفل دلمه /؟)
*تا یک ساعت قبل و بعد از غذا نوشیدنی مصرف نشه
*شیرینی جات مصنوعی حذف بشه
*روغن با توجه به اعضای خانواده و با اندازه گیری باشه
*حدااقل فعالیت بدنی که روزی سی دقیقه پیاده روی هست حفظ بشه یا کم کردن استفاده از اتومبیل
*مصرف ماهی یک عدد ویتامینD
*دونستن طبیعت بدن و مصرف مواد غذایی متناسب با اون
* مصرف لبنیات با مصلح! هاش مثل نعنا و...
*مصرف لیموی تازه
*تاریخ افتتاح مواد غذایی مثل روغن و سس مایونز و سس گوچه را روی اون ها یادداشت کنید تا بدونید در عرض چه مدتی مصرفشون می کنید
و** این که همه ی غذاهای خیلی خوب هست را بخورید اما حرص نخورید! َ
ما را در سایت پاستا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 170