چند جایگزین خوب :)

خرید بک لینک

グーミーズ 見てね(^◇^)┛ のデコメ絵文字


به جای بستنی ....موزی که سه چهار ساعت یخ زده را بریزید داخل میکسر یا بلندر و به شکل خمیری درش بیارین میشه بهش مغزیجات هم زد یا هر افزودنی دیگه فقط بهتره مو شیرین باشه

به جای پاستیل....انگور یخ زده!!!

و به جای چیپس ....پاپ کرن :)


پاستا...

ما را در سایت پاستا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 164 تاريخ: چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت: 21:15

صفحه بندی