به جای بستنی ....موزی که سه چهار ساعت یخ زده را بریزید داخل میکسر یا بلندر و به شکل خمیری درش بیارین میشه بهش مغزیجات هم زد یا هر افزودنی دیگه فقط بهتره مو شیرین باشه
به جای پاستیل....انگور یخ زده!!!
و به جای چیپس ....پاپ کرن :)
ما را در سایت پاستا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 164