تغییرات ناسالم آشپزخانه o_O

خرید بک لینک

اگه از قبل تر همراه آشپزخانه بوده باشید میدونید اینجا قدیما داخل غذاهاش به جای رب گوجه،گوجه پوره شده استفاده میشد،به جای شکر سفید، خیلی قدیم فقط شیره استفاده میشد اما بعدتر شکر قهوه ای هم استفاده می کردم

غذاها بدون روغن یا با روغن کم طبخ میشد و... برای همین یه سری غذاها به شکلی متعارف سرو نمیشد در عوض سالم بودن :)

اما الان مدتی است که سر و کله ی رب گوجه و کره و جدیدترها شکر سفید داخل آشپزخانه پیدا شده و چقدر آشپزی و درست کردن غذا با این عزیزان راحت تر هست! مگه میشه مرغی با کره سرخ بشه و بدمزه بشه؟ حتی اگه مرغش تازه نباشه!

دارم به این فکر میکنم که آیا حذف مجددشون بهتره یا این که مثلا هر چند وقت یک بار جهت تنوع یه گریزی بزنم بهشون؟!

بعد به این می رسم که این خیلی سالم تر هست که با جای کیک بیرون یه کیک خانگی پخته بشه یا به جای غذای غیر خانگی که 500 گرم کره واسه زرشک پلو با مرغش استفاده میکنه خودت تو خونه با پنجاه گرم کره یه محصول مقبول تولید کنی!

ولی این دلیل نمیشه که من ترمز رویه جدید را نگیرم :)

وقتی روی سر در اینجا نوشتم سالم زی باید سالم زیست کنم.

پس یا علی :)

پاستا...

ما را در سایت پاستا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 164 تاريخ: جمعه 30 خرداد 1399 ساعت: 0:26

صفحه بندی