گرده!

خرید بک لینک

چند روز پیش داخل استوری های پیج شف طیبه یه نون پخته شد که ترکیباتش این ها بود ولی من خرما و رازیانه و سیاه دانه نزدم و حس کردم باید هل بزنم!

خلاصه که مواد به شکل نون های دیگه آماده کردم به این شکل که مخمر و یک لیوان آب گرم و شکر را گذاشتم تا عمل بیاد!

به دو ملاقه! از آردم که آرد کامل بود زرچوبه و زنجبیل و نمک اضافه کردم به اضافه اندکی روغن هسته انگور و ترکیبشون کردم بعد مخمر عمل اومده را به این ترکیب اضافه کردم و خوب مخلوط کردم بعد کم کم آرد را الک کردم تا حالت خمیر بگیره

خمیرم چند ساعت استراحت کرد در نهایت بهش هل کوبیده شده اضافه کردم و گذاشتمش داخل طبقه ی وسط فر برای مدت 20 دقیقه در دمای 200 درجه البته فر با فر فرق داره دیگه غلق فرتون دستونه

بعد از پخت نتیجه اش رضایت بخش بود :) هرچند به نظرم میشد زمان پختش طولانی تر باشه یا این که نونم را باریکتر! طبخ کنم.

به جای هل، رازیانه و شیره خرما اضافه کردم

پاستا...

ما را در سایت پاستا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 179 تاريخ: يکشنبه 7 ارديبهشت 1399 ساعت: 5:34

صفحه بندی